AtasteofWinter.

nu var första plantdagen över, many more to come.. ;)

Kategori: Allmänt

de var inte så hemskt som jag hade föreställt mig, de gick riktigt bra för oss. vi har våra mål och vi tänker inte jämföra med andra, vi vill bara tjäna pengar så vi blir av med våra skulder och kan ha kul i sommar ! ;p

     
 snart äre sommarlov, kan inte fatta de ! nu har jag bara 2 elr 1 prov kvar och 2 redovisningar på fyra dar, elr de blir ju int ens de om jag ska plantera ^^ men så himmla skönt de kommer bli att slippa skola och allt, de behövs verkligen !! och jag hoppas verkligen att våran resa blir av ! de skulle vara en riktig upplevelse :P

låt som jag lyssnar på:
Afasi och Filthy - Sliten, Stel och Slö
Fabolous - Can You Here Me

hade bra // ida

hadebraalla.

KOMMENTARER:

  • Bekhta. säger:
    2008-05-29 | 19:20:57

    Jag ser ut som en tönt , typ värsta amatören ;o :S
    hahah

    Idaah, resan kommer! att bli av bara vi är nog bestämda och tar oss tiden :D (...öh, i augusti gick de ju ^^ ) men endå ;) littet äventyr ju :D

  • Bekhta. säger:
    2008-05-31 | 01:32:00

    Jao, Ejlert ( elr ja, handär gamlingen u no ^^ ) han e
    vell int precis dåli på plantera, fast han e ju gammal :D haha

    Joo, de måste vi ;p

Kommentera inlägget här: