AtasteofWinter.

AaaaaAaaaaAAaaaaaaa ;D

Kategori: Allmänt

I fredags då färgade miriam min utväxt, finally :D låter de växa ut så långt mellan gångerna.. sen så for vi ut och åkte med daniel, teilus och whimmas. vi fick oss några goda skratt :) sen i lördags så jobbade jag några timmar. när jag slutade så for ja ut och övningskörde med farsan ;p de är alltid lika roligt att köra, och ännu roligare på vintern! ! sen på kvällen så blev de lite fest men inte så mkt för min del, men jag hade ändå en trevlig natt :p fast man blev ju lite trött där på slutet.. men idag slår ändå allt, har vart i vuotner och kört POLARIS!! alltså det går inte att beskriva hur roligt det var. har längtat aslänge på att man kan börja köra. ja minns bara förra året när snön börja försvinna de var lite trist, men nu är den ju tillbaka igen och ja kan inte vara gladare! de måste bara komma lite mer så ska jag köra den till arvidsjaur ! :D ikväll så blire att åka till Piteå och sen chilla och plugga lite.. har ju samhällsprov på tisda och jag fattar zero. höhö ^^



ciao.

KOMMENTARER:

  • Miriam säger:
    2008-11-30 | 19:21:56
    Bloggadress: http://blomsterglad.blogg.se/

    Fusk fusk fusk! Vissa jobbar och sliter medan andra gör det bästa i livet, kör skoter! ;P minst sagt fusk ^^

  • Miriam säger:
    2008-12-01 | 10:33:30
    Bloggadress: http://blomsterglad.blogg.se/

    Bra ida! Det tycker jag att vi ska göra, men dock nyår får vara ett undantag ;)

    alltså, det har inte gått så bra för mig den senaste tiden. Inte i livet, skolan eller något annat. Men om jag känner mig rätt så går de över ^^

    Tack ida, de värmer att höra :)

  • Miriam säger:
    2008-12-02 | 13:38:51
    Bloggadress: http://blomsterglad.blogg.se/

    haha men precis ^^

    äää, de är egentligen inge allvarligt :P bara en massa tjejbekymmer ^^

    men skojja du!! ja kommer inte att ha råd att leva efter denna vinter, men kanske om jag får ett nytt jobb ;P men du, vad händer nyår? :O

    tack så mycket :D

Kommentera inlägget här: