AtasteofWinter.

torsdag

Kategori: Allmänt

första dagen på sandbacka idag ! började med Kemi labb med malin sedan samhällskunskap med min nya klass och efter det lunch och helg ;D  höhö är ledig imorn för ikväll ska jag dra till piteå och hämta massa saker och imorn så ska vi ta axså till veterinärn för en återkoll. hoppas att alla bakterier och skit är borta :) han har vart så hängig när han har ätit medicinen.. men nu kanske han återgår till det normala och nu har han ju även fått kvalser medicin så då kanske han slutar med dom konstiga ljuden ^^ idag så var jag och Viktor ute och körde skoter efter skolan, Strååålande sol och nypistade leder!! kan de bli bättre?  visst de var fortfarande guppigt och de lär vi känna av i ryggen imorn (känner redan nu) men de är sjukt mkt bättre än var de vart tidigare :)  de var helt underbaaart! måste bara komma lite mer snö. Idag fick jag tröjan som jag beställde i söndags men de var verkligen inte rätt ^^ rätt färg och rätt märke men ändå helt fel ^^ jaja den duger fint för mig !   nu lite bilder från skoter turen.

 
jag och en snöig polaris
 

                       dimma var de ^^           

Riktigt Goo väder ! (:

Ciao.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: