AtasteofWinter.

två dagar kvar

Kategori: Allmänt

sen är det påsk! fyfan vad jag längtar alltså. Idag på Jobbet då kändes det som att jag redan hade lov, ja vet inte varför men de var en härlig känsla. Det kanske var för att jag inte var på skolan igår och för att vi var på vittjåkk idag. Igår så skulle jag stiga upp tidigt och köra från jokkmokk och fara på skolan men de gick ju inte så bra. Släpet kruppa och jag var väll hemma där vid 8 på kvällen.. men de var härligt att slippa skolan och få vara en dag till med älsklingen :) i helgen så var jag då i jokkmokk och i lördags så for vi på fjället och körde skoter med en av hans vänner eric. de var roligt att köra skoter åsså gjorde vi upp lite eld och mådde gött! annars har vi inte gjort så mycket mest myst och tagit de lugnt. det gillas!

på torsdag blir det att bege sig till Bergnäs och jag längtar som bara den. Påsken är en av dom bästa årstiderna pga av att vi är i bergnäs och kör skoter. det är s himla mysigt och roligt att vara där. så jag ser fram emot helgen! :) lite synd i år att jag ska jobba söndag, måndag men vafan pengarna behövs och jag hinner ju ha trevligt ändå :)
nä nu måste jag städa mitt rum ser ut som ett jävla bombnedslag. höhö





ciao.
Kommentera inlägget här: