AtasteofWinter.

monday morning for real!

Kategori: Allmänt

ursch va trött jag var imorse. gick och la mig vid två igår kväll för jag och mor min skjutsade Niila till Ekträsk. På hemvägen körde jag mormors lillbil som går nåse jävulst billigt! vi såg i alla fall 8 älgar när vi var påväg hem mellan Ekträsk och Bastuträsk. och det var alltid mamma som såg dom först ^^ och när hon såg första älgarna så höll hon på att skrämma ihjäl mig, hon sa ingenting utan bara drog in andan högt xD

har i alla fall vart i Umeå i helgen. i tordags så åkte jag till Ekträsk och i fredags när Niila hade slutat jobbat och vi hade fixat till oss så drog vi till umeå. Där blev de lite Party och vattenpipa hos B. riktigt trevligt :) sen så blev de ju inte lika bra när vi skulle på kajjen men men så går det. Å lördag var det bakis dag, fyyyfan va illa man kan må alltså. och jag har ingen aning vad som kan hjälpa förutom att ta de jävligt lugnt, dricka vatten och försöka äta nåt.. men ja vad ska jag göra kan ju inte göra nått åt de direkt. När B och V var på en fest så drog jag och N ut med bilen en sväng och då gick den sönder!?! ja alltså ibland har man gode otur ^^

Nu vill jag bara att skolan ska ta slut så man får lite ledighet innan jobbet börjar :)


ciao.
Kommentera inlägget här: