AtasteofWinter.

fredag

Kategori: Allmänt

Nu var första veckan efter lovet över. Den har vart ganska slapp p.g.a. att vi haft en annan sak att göra än lektion i onsdags. Och det har vart lugnt på prov fronten, men till veckan så blire fysik prov... brukar inte alltid gå så bra men får plugga mer till det här provet ;) I helgen så blire jobb, ovanligt? NEJ, speciellt inte när det händer nått i Arvids. Antar att de flesta ska ut i helgen, But not me! har vart sugen på utgång den senaste tiden men de har inte blivit. Men snart blire ju Studenten och hela paketet så då kommer jag nog få nog av att dricka och gå ut ;b

har bestämt mig för att inte gå på balen. Det blev alldeles för jobbigt och ska jag vara ärlig så såg jag inte särskilt fram emot det.. visst, once in a lifetime, jag överlever! :) Har jag tur så kan jag sälja klänningen som jag redan hunnit köpa, annars så kan jag ju alltid behålla den. Det är en kort modell så det kommer säkert något tillfälle då jag kan använda den.


Ciao.

KOMMENTARER:

  • B: säger:
    2011-04-29 | 18:45:17
    Bloggadress: http://bekhta.devote.se

    Trist att du inte ska gå. Men för att va ärlig så är inte jag heller särskilt taggad på balen :P mest bara för att få ha klänningen. haha!

  • Miriam säger:
    2011-05-02 | 16:21:52
    Bloggadress: http://baramiriam.blogg.se/

    Men klart du ska på balen! Jag flytta enbart hem för att se din bal ;)

  • Miriam säger:
    2011-05-03 | 12:11:35
    Bloggadress: http://baramiriam.blogg.se/

    kanske överdrev lite ;P men hade faktiskt tänkt se din bal!

Kommentera inlägget här: