AtasteofWinter.

20 år har passerat

Kategori: Allmänt

Ja idag fyller jag hela 20 år och man har hunnit en hel del på dom där 20 åren. Roliga saker, mindre roliga saker, saker man kommer minnas i hela sitt liv och saker som man ångrat. Man har hunnit förändras mycket under 20 år och man lär förandras som person resten av hela livet. Men jag är glad för den jag är idag!

Igår så hhade jag ledig dag men det blev att hjälpa mamma med hennes plock. Jag packade upp päronlampor i ca 6 h ^^ Sammanlagt var det 11200 lampor ;p Så jag hade vad jag gjorde men det var trevligt för alla på jobbet var så glada och pratiga. När vi var färdig fick vi börja med maten. När vi fyller år får vi bestämma vad vi vill ha till middag och vi tog min middag igår för mamma jobbar kväll ikväll. Det blev i alla fall min favorit Potatisgratäng och inbakad file med mögelost! Me like, det var gryymt gott! Sen så tog jag och mamma en lång promenad med Illu och det var riktigt härligt väder! Måste komma iform till Kick offen, Vi lär ju bada och basta en hel del ^^

Idag kommer Bea på besök och det kommer bli riktigt roligt att få träffa henne! har inte träffat henne sen studenten så det var ett tag sen.


En bild från studenten. Fotograf Fia K.

Ciao.
Kommentera inlägget här: