AtasteofWinter.

29 december

Kategori: Allmänt

Nu är snart ledigheten slut men guud så skönt det har varit, Julafton spenderades hos mamma och pappa med släkten. God mat och riktigt trevlig kväll. Fina paket fick man ju också :) Annandagen hade vi planerat att fara på Ikea men på juldagen lyckades jag ställa till det när jag sprang och räddade Axså från plogbilen. Kunde just och pass ta mig tillbaka på gården och jag vart näst intill invalid. Kunde inte gå eller lyfta på mitt vänstra ben. Fyfan sån smärta har jag aldrig varit med om förut men snart väntar nog ännu värre.. ^^ Har i alla fall blivit bättre nu men foglossning har jag fortfarande och benet är inte hundra heller. Men nu kan jag gå i alla fall så igår tog vi trippen till Ikea. Vi fyndade en hel del och fick med oss det vi hade tänkt men nog hade man kunnat handla massor mer men plånboken säger stopp. Det är ju inte bara en sak man måste införskaffa när man får smått. När jag kom hem passade jag även på att beställa en bilbarnstol, skötbord och skötväska. Nu äre som sagt inte så länge kvar man vet ju inte om man får föda tidigare eller senare. 
 
Nyår kommer vi spendera hemma, blir att elda tunnan som nu är fylld med vatten och äta riktigt go mat! 
Kommentera inlägget här: