AtasteofWinter.

26 mars

Kategori: Allmänt

Igår så hälsade jag på Malin och hon bjöd på lunch ute i solen, där satt vi och mådde gott! När jag kom hem vart det en promenad i det fina vädret och sen satt jag ute och sola ett tag till.

Nu är räkningarna betalda och jag ska packa ner My i barnvagnen och gå ut i det fina vädret, sen blire nog att ta fram solstolen en stund. Längtar faktiskt en hel del till sommaren men först så vill jag ha påsk. Sen får gärna snön försvinna så fort som möjligt :)

Har dragit på mig en förkylning hoppas bara att lillan klarar sig undan. Också har jag fått problem med ryggen, i vissa lägen strålar det stark smärta i ryggraden och det känns som att det utgår från stället där jag fick bedövningen.. hoppas det inte är nått allvarligt men kanske måste ta det lite lugnt med lyftandet. :)


Kommentera inlägget här: