AtasteofWinter.

skön helg

Kategori: Allmänt

I lördags drog vi till Skellefteå och spenderade dagen på stan, även våra pengar. Så tomhänt kom jag inte hem. Massor med kläder har jag fyndat. Fick även köra far och mors nya Subaru. Den var väldigt skön att köra och faktiskt är det jävligt skönt med automat. Många nya finesser har den också, så självklart var man tvungen att prova lite. Har inte hunnit gå igenom kläderna och stoppat dom i garderoben än för direkt vi kom till Arvids så åt vi middag, hälsade på farmor på sjukan och sen åkte vi till Bergnäs. Och idag så fanns det ingen tid heller. Kom hem vid middagstid, badat My och nu ligger hon och sover i sovrummet så då kan jag inte vara där å springa. Får försöka hinna det imorgon!

I Bergnäs hann vi i alla fall lyfta in alla 3 stora fönster helt utan problem. Och vi fick publik och frivillig hjälp så det var kul. Nu är även det största fönstret insatt men vi hade inte nog många målade foderbrädor så det blir nog Bergnäs för mor och far nästa helg också. Själv ska man spendera helgen på jobbet.. Verkligen det jag gillar minst med mitt jobb. Jobba när alla andra är lediga och hittar på saker men sånt är livet.

Imorgon börjar jag inte förrän tolv så jag hoppas My tar sovmorgon ;)
Kommentera inlägget här: