AtasteofWinter.

Kiruna

Kategori: Allmänt

Där spendera vi vår helg. Vi hjälpte Nadine och Magnus att flytta till deras nya lägenhet och städade ur den gamla. På kvällen så tog vi det lugnt och bara satt och surra. Kul att träffa dom och se deras nya lägenhet. Det var en stor trea som var jättefin och fräsch. 
Synd att det är så långt, blir inte så ofta vi åker dit. Men nu blir det att fara dit i början av sommaren när dom har fått sin bebis. Ska bli kul :) 
 
När vi åkte hem så hade fia ett förslag att My skulle stanna i Jokkmokk hos henne så till slut gav jag med mig, idag har hon kommit hem efter två dagar borta och det var så kul att se hon!! Hon har haft det jättebra där borta, varit på Ajte, hälsat på folk, varit i garaget och mekat m.m. För mig har de känts jättekonstigt, man har såna rutiner så de blir så fel när det ändras. Men jag har i alla fall klarat mig bra. Självklart så har jag saknat mitt lilla hjärta men idag när jag var ledig så hann jag städa nästan hela huset som såg hemskt ut ^^ också fick jag mig en ordentlig sovmorgon. Himla skönt! 
Kommentera inlägget här: