AtasteofWinter.

Sista jobbhelgen på väldigt länge

Kategori: Allmänt

Idag så kom äntligen mannen i huset hem, nog för att jag tycker att denna vecka bara har sprungit förbi, har legat en dag efter men de är skönt för nu är de redan helg! Dock så har jag jobbhelg men det känns inte så jobbigt när det är sista på väldigt länge. Och har ju såna toppen kollegor så de är kul att jobba. Till veckan har jag bara tre dagar och sen går jag på gravid peng. Lite tråkigt är att Niila ska jobba extra nu söndag till tisdag men de blir ju bra med pengar i alla fall. 
 
My har fått en mumin adventskalender och hon tycker det är lika spännande varje gång hon får öppna en ny lucka.  Nu gäller det bara att hålla koll på dom så dom inte försvinner. 
 
 
En liten figur varje dag. 
 
Nu när My ligger och sover så ska jag mysa med Niila medans han är hemma. Smäller bara till så är det söndag.. 
Kommentera inlägget här: