AtasteofWinter.

stughäng

Kategori: Allmänt

Vi hade planer på att börja byggandet för i år i helgen men så blev det inte riktigt. Vi har haft kanon väder hela helgen och självklart har man passat på att sola en hel del. Tagit det lugnt och myst! Söndag var vi lite effektiva i alla fall jag målade våra stora pallkragar som vi fick med byggställningen, ska bli våra nya jordgubbskragar. Vi ska flytta hela odlingen nästa helg.
 
Man märker stor skillnad på My jämfört med förra sommaren. Hon är ännu snabbare i benen och hon är då inte feg heller utan knatar iväg och upptäcker.
I helgen satte vi upp studsmattan som inte vart uppe på flera år, My tycker att det är superkul med studsmatta.
 
Nu taggar jag inför två mega pass på jobbet tisd-onsd då jag ska jobba 7-21. I veckan ska vi bli klar med bygget så idag sa jag att jag kan stanna längre och hjälpa till. På fredag är det "nyöppning" och självklart vill vi alla att det ska vara färdigt, uppfyllt och supersnyggt i butiken.
 
 
 
<3
 
Kommentera inlägget här: