AtasteofWinter.

Oj vilken vecka

Kategori: vardag

Alltså två sjuka barn samtidigt är verkligen inte att leka med.. fullt upp nästan hela tiden men samtidigt låst i hemmet. Tur man har kunnat ta de lugnt i soffan också. Bo har haft riktigt tufft i halsen, näsan och febern. En dag när han skulle äta middag efter han hade sovit en timma så var han knappt så hålla sig vaken i stolen. Ögonen och huvudet snurrade runt runt. Jobbigt att se honom så sliten. My har också haft det tuft då hon och snor inte går ihop 😂 men hon har kämpat på hon också. 
 
Ikväll när barnen ändå är feberfri så har det vart kaos. Badade båda ugnarna då vi ska åka iväg imorgon till Jokkmokk. Det gick bra men när jag shampoonerade My så lyckades Bo falla över den höga tröskeln rakt in i toa skåpet med huvudet först.. där vart det en bula och han blev jätteledsen. My börjar grina när jag sköljer bort shampoot och säger att hon har ont i örat. Sedan grinar dom i kör ett bra tag. Sedan lägger jag Bo och My äter kvällsfika. Men sen vill hon inte äta på grund av ont i örat. Bo gnäller en lång stund i sängen men nu sover båda barnen och jag har lyckats måla naglarna. Får se om dom hinner torka innan jag ska sova, brukar alltid lyckas kladda bort det.. Ska bli skönt att skalla kudden och imorgon kommer Niila hem 💕
Kommentera inlägget här: