AtasteofWinter.

Skalla kudden jo pyttsan

Kategori: vardag

Det blev inte många timmar sömn igår. My kom ner och kunde inte sova så jag skickade hon i min säng. När jag gick och la mig så var hon som en helikopter i sängen och vred å vände sig 1 gång i minuten. Så då gick de inte att sova. Sen när alvedonen slutat verka då fick hon så ont att hon började gnälla och grina. Gav hon mer Alvedon och lade hon i soffan så hon fick sittligga. Då somnade hon fort om. När jag kom tillbaka in i sovrummet hade jag en glad liten pojke som babblade på och tyckte att det var morgon 2-3 på natten. Efter fem nån gång så somnade vi om och gjorde morgon halv åtta. Tur att Niila kom hem strax efter åtta. Vi tog det lugnt på förmiddagen och sen åkte vi och gjorde bort lite handling inför måndag då vi ska bjuda vänner på middag. Sen vart det stressigt, vi packade bilen och for. När vi kom fram så upptäckte vi att vi har glömt en hel del grejer men så blir det när man ska stressa. Hann i alla fall in på djuraffären här i Jokkmokk för att köpa ett nytt halsband till Nasti då hon verkar ha krympt och det gamla är för stort.
Kommentera inlägget här: