AtasteofWinter.

Magsjuka..

Kategori: vardag

Det första jag såg när jag och Bo gick in på dagis på första inskolnings dagen var att det gick magsjuka. Fick nästan rysningar då vi klarat oss än så länge och tänkte mest ja, får se hur länge vi klarar oss. Nästan 2 veckor. I fredags åkte Bo dit på morgonen och på kvällen nästan samtidigt åkte My och Niila dit. Så jag fick agera sjuksyster. Klarade mig fram till 3-4 På natten någon gång. 
I helgen har vi mest legat och mått dåligt. My vart pigg och symptom fri redan på lördag men själv låg jag och mådde sjukt illa, hade feber och smärta i rygg som strålade ner i benen. Söndag var väl hyffsat bra ändå men då åkte Niila på jobb och vi hann inte förbereda nånting alls för denna vecka. Tyvärr! Nu är vi alla friskförklarade och imorgon så ska Bo fortsätta sin inskolning. Känner mig lite stressad då vi tagit de ganska lugnt med vetskapen att vi haft tre veckor men när fyra dagar försvinner så blir de lite stressigt. Håller tummarna att det rullar på som tidigare. 
 
 
Vi har i alla fall haft en riktigt mysig helg ♡
 
Kommentera inlägget här: