AtasteofWinter.

How does he twist a dance? Can’t find my drink or man. Where are my keys, I lost my phone.

Kategori: Allmänt

Lady GaGa feat. Colby O'donis & Akon - Just Dance

ojojoj, man hinner ju inte med nått på lovet, och bloggen glömms bort helt. de är mkt roligare att läsa alla andras. just nu så jobbar jag på länsmansgården på sjukan och tar hand om flera gulliga gammlingar (: ingen dag är den andre lik. får göra många roliga saker och höra väldigt mkt roligt också!  fast en sak säger jag bara, jag längtar verkligen inte tills jag blir sådär..  menmen, har ju ett bra tag kvar att uppleva en massa.  till helgen blir det nog att dra till Arjeplog med Miriam. de kommer nog bli riktigt kul!  var sugen att följa my family till bergnäs men de hinner jag inte med då.. jag känner för att fiska och där har jag alltid fått napp förr så. ;p de är ju så sjukt fint där också! !  men sommarlovet är ju inte över än så nog hinner jag dit.  snart är de ju även Pdol, ser framemot de Nanting! de kommer bli grymt roligt! ;)
kan de någon gång bli som jag vill?..


hade bääääääst. // Queen Idaa

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: