AtasteofWinter.

soft day

Kategori: Allmänt

Idag har vart en riktigt härlig dag. började med kemi där det enda vi gjorde var att slå in böckerna i plast för vi får nya fina böcker :) desutom så kommer jag knappt ha nå kemi för har bara kvar några få prov. Så de blir håltimme på kemi lektionerna i alla fall i början. Svenskan så berättade vi lite om vad vi gjort i sommar och om oss själva. På fysiken så var vår lärare sjuk så vi fick gå på direkten och jag har ju även läst fysik A så jag behöver inte gå på de lektionerna heller ^^ men tiden ska ändå utnyttjas. Jag har tänk plugga till körkortet på mina håltimmar :) så mycket som jag har att göra och så lite tid så är det bara bra att passa på. Det finns ändå inget att göra. På håltimmen så for Jag, Frida, Pelle och Jonte på Frasses och åt. gött vare ;) men kan säga att de var mycket bättre när jag och Frida jobba dära ^^ höhö efter det drog vi hem till dem och spela lite kort. sista lektionen var Religion. Kan ju säga att man glömt bort de mesta fyfan va illa ^^ åsså sen så var ja och jobba på dollar så nu äre klart för den här beställningen, skönt de :) ikväll blir det nog enbart att chilla, är gode så trött.. :p

 ciao.

KOMMENTARER:

  • Miriam säger:
    2009-08-26 | 20:59:55
    Bloggadress: http://blomsterglad.blogg.se/

    hahah!!! Ja ja kan tro att glädjen var på topp men att en stor besvikelse kom när du vakna :P

    men ja hoppas också att jag klara de den här gången ^^

  • Miriam säger:
    2009-08-27 | 12:48:00
    Bloggadress: http://blomsterglad.blogg.se/

    vem tror du kan komma p iden att göra de? ;P

  • Bekhta. säger:
    2009-08-27 | 16:20:14
    Bloggadress: http://BrunettBruttan.devote.se

    Hålor är fan good stuff ;b Då kan man ju göra bort skit som man annars måst gö hemma.

Kommentera inlägget här: