AtasteofWinter.

home sweet home

Kategori: Allmänt

Har vart i Lse sen i måndags och de har vart riktigt trevligt! älskar husvagnslivet! :D Om jag inte jobbar så mkt nästa år så kommer de definitivt bli en resa nästa år med! har hunnit spendera lite tid med mina päron, träffat min kusin Linn och hennes kille Roger, sett på drift, skotertävling på vatten, träffat tobias och några av hans vänner, solat, övningskört en hel del och sett en massa snygga bilar (speciellt en hummer, dom är så jävla snygga!). Igår åkte jag i alla fall hem med Mike, Robert och Stefan som var och kollade på skotertävlingen. Sedan på kvällen komme Frida, vi träffade lite folk och sen drog vi till Knådde och bada i hans jacuzzi, bada i sjön och basta. riktigt skönt var de :) idag lär de inte bli mkt gjort alls, får se om jag orkar dra på gymmet.

Är grymt taggad på STORSJÖYRAN!!!!! mindre än en vecka kvar tills vi far nu, me like ;)


ciao.
Kommentera inlägget här: