AtasteofWinter.

en helt vanlig månda

Kategori: Allmänt

Den här dagen har då inte vart speciell på nått sätt. körlektion, lektion, håla och sen en lektion. känns så värt eller så inte.. men ska fan inte klaga jobbigt att ha lektion hela tiden ju :P  ikväll ska jag fet plugga/nöta trafiken. börjar känna mig lite stressad nu, ändå jag har gjort de mesta men de måste ju verkligen sitta så att man klarar allt. och med mitt minne så måste det nötas en hel del. sen så måste jag nog ut å gå en sväng så jag får nå frisk luft :) imorn så följer jag mamma, min moster och mormor till Umeå för att hämta hem min plattång som jag glömde hos Bekhta. ^^ sen så hoppas jag att jag hinner gå en stund på stan också. :) ska bli skönt att slippa skolan och jag tror den här veckan kommer gå foooort! men de är bra det :)


ciao.
Kommentera inlägget här: