AtasteofWinter.

MONDAY

Kategori: Allmänt

idag har jag haft två lektioner, softish! och dom var inte jobbiga heller, på engelskan gick vi igenom förra veckans läxa åsså snacka vi en hel del. Åsså nu har jag börjat kemi också och där gick vi igenom jonbindningar och nå annat ^^ märks att man fort tappar kunskap men lite kunde ja i alla fall. nu måste jag bara fundera om jag ska göra om proven jag gjorde i Piteå eller om jag ska spara dom gamla betygen.. skulle ju vart nice om jag kunde höja dom men då måste jag plugga!! nog för att jag lär ju ha tid med det. ;) Och idag blev jag asglad för de började snöa :D visst inte första gången i år här i arvidsjaur men första gången jag såg det. that made my day ;) sen fick jag veta att jag inte behöver göra nå GSD i veckan så denna vecka blev ju ännu mer chill ^^ så de enda jag har nu är en svenska redovisning (suck) om heliga birgitta.. och jag som hatat redovisningar, men men får hoppas att det går bra, de är ju bara att göra bort det! bara jag inte blir nervös så äre lugnt :) också har vi engelska glosor. har haft skit ont i armarna dom  senaste dagarna.. har ingen aning om vad det beror på men börjar bli less nu.. ska då alltid vara nått fel på mig ^^ snart blire att uppsöka läkare ;p haha nä men de går säkert över snart och jag tror faktiskt att det har blivit lite bättre med sömnen, får hoppas det :) och nu äre ju inte alls länge kvar tills jag fyller år!! ONSDAG då jävlar. Blir nog att fara ut och äta med några kompisar och sen tårta hemma hos mig :) sen så tror jag att de kommer bli en toppen helg i helgen, de ska bli mkt ös i alla fall! å ja är grymt taggad :D kommer bli nice nice. :)


ciao.
Kommentera inlägget här: