AtasteofWinter.

vilken otur man kan ha..

Kategori: Allmänt

igår var en riktigt trevlig kväll! den började med att frida vandrade hit till mig sen så drack vi lite groggar, såg idol, lyssnade på musik, spelade en hel del Guitar Hero och flummade oss på msn och facebook. sen så drog vi vidare till Fridas place. Snackade lite med hennes mor, drack ett glas vin och hade trevligt :) fick ett samtal av mike som undrade om vi ville åka bil ett tag och umgås med dom och vi hade ju inte så mkt för oss så vi drog oss ut. efter ett tag så hittade Mike på att vi skulle dra till skeå och äta och det var väll ingen som var emot det så vi drog iväg mot skeå. blev en hel del sjungande och ganska mkt sömn för en del^^ när vi komme fram till skeå så var krysset stängt så vi gick in på shell istället och köpte lite mat och redbull. sen drog vi iväg hemmåt och ca 3 mil från arvids så började det vibbrera och dom sa att de var nått i bilen som var trasigt men jag var bombsäker på att de var punka.. och gissa vem som hade rätt. me ofc ;) höhö så då skulle vi byta däck och det tog ju inte lite tid.. först behövde vi korta bultar men dom var för smala å då behövde vi tjockare och de hade vi inte, killarna begav sig till ett hus och fick hjälp av en man som snart skulle ut å jaga^^ men sedan kom dom på att de var bara att flytta om några däck och sätta reservdäcket fram ^^ haha så vid halv sju imorse så fick jag min beautysleep! de behövdes väl. väcktes vid tre idag av att de flög nå flygplan som lät grymmt högt, tydligen så har dom haft nån övning med nå JAS plan.. men men de var ju bara att stiga upp och idag har vart en chill dag, sett tv, bastat, duschat lagat GOOO MAT! min bror sa till och med att köttet smakade som på restaurang så jag var nog inte så dålig. hehe  nu sitter jag och lyssnar på musik och funderar på vad jag ska ta och hitta på..


ciao.

KOMMENTARER:

  • Bekhta säger:
    2009-09-28 | 12:35:54
    Bloggadress: http://BrunettBruttan.devote.se

    Illa med däcket^^ å hoppas he lös sig med sovandet ;)

    ---

    Haha, ja jag uppdaterar ju rätt ofta :p jag kommer inte sluta blogga helt, det ju roligt å skönt å skriva av sig för den delen :)

Kommentera inlägget här: