AtasteofWinter.

tisdag

Kategori: Allmänt

har vart hemma idag för jag är sjuk. känner mig jämt hängig och seg men nu har jag haft huvudvärk och feber i två dagar.. är så less vill bara bli frisk och pigg! torsdag natt så komme Niila och hämtade mig typ halv ett på natten åsså for vi till jokkmokk och sov. sen blev de att stiga upp vid sex och begav oss till fjälls. De var gode niice att köra skoter en hel fredag! visst jag höll typ på att frysa ihjäl men de var roligt ändå. synd bara att jag inte hade polarisen med mig, men den följer nästa gång ;) sen lördag så for vi upp vid sju och när vi kom fram strålade solen och de var underbart väder. fick låna lite kläder så då frös jag inte alls :)  i söndags så blev de att jobba hela dagen. känns ändå bra för pengar kommer rulla in på kontot den här månaden. mer än vanligt ;) och rulla ut lika fort..

har haft beslutsångest om vad jag ska göra till helgen. Det är ju VM i malå, skotertävling i skeå och så skoterkörning i fjälls. Men kommer inte ha råd.. får se vad som händer.  nä nu ska jag ta och mysa ner mig i soffan. synd att inte Niila var här..



ciao.
Kommentera inlägget här: