AtasteofWinter.

im not afraid

Kategori: Allmänt

Idag så blev det ingen skola alls. Skulle ha nått "företag för en dag" skit idag och det känns gode önödigt, så jag tog lite sovmorgon och var på jobbet hela dagen. Har gjort bort GSD och nu har jag bara Cloetta kvar som jag måste göra bort innan torsdag kväll. Det blir nog att ta en liten sovmorgon imorgon med och sen fara och jobba, kanske en sväng på skolan också för jag tror vi hade vanliga lektioner efter lunch och isånna fall är det Kemi redovisningar och de vill man ju inte missa. Själv slipper jag göra det i veckan pga av Bea har körning, klagar inte ;)
Och idag så fick jag domen på Audin och det är turbon som har farit.. :( och det kommer att kosta mkt cash. Fyfan va förbannad man kan bli alltså när ska den sluta gå sönder? kommer den alltid hålla på att gå sönder så jag inte spara pengar och använda det till roliga saker? visst självklart vill jag ha en fungerande bil för jag tycker om att köra osv. Men hur långt ska man egentligen gå? Skulle ha kunnat köpa en mkt nyare och finare bil ifall jag la ihop alla pengar som jag spenderat på den. hmm. ja det är inte lätt alls! sitter och väntar på att Niila ska ringa men det verka ju ta sitt tag så ska nog ta och se på ugly betty strax :) yeah!



I'm not afraid to take a stand
Everybody come take my hand
We'll walk this road together, through the storm
Whatever weather, cold or warm
Just let you know that, you're not alone
Holla if you feel that you've been down the same road

Ciao.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: