AtasteofWinter.

monday morning

Kategori: Allmänt

har vart ovanligt pigg idag, kändes skönt att hålla på med veden i vuotner synd bara att johan blev trött i ryggen för jag orkar inte lyfta träd själv ^^ men lite jobb blev de i alla fall :) sen när vi skulle hem så började jag, johan och axså att gå hemåt tills pappa kom och plocka upp oss. gode skönt väder de vart! och imorse så for Niila till ekträsk för att börja jobba. känns lite tungt för vi kommer nog inte ses lika ofta som vi gjort tidigare. men de funkar nog ändå :) igår så brände jag en skiva till Niila som dom ska ha i arbetsbilen och så fick jag en massa nya låtar av B. alltid nice med nya låtar och nu blev jag ännu mer taggad på yran! that's the only thing on my mind right now!! nä men seriöst kommer bli så grymt skönt att få komma bort och förhoppningsvis slippa tänka på skolan. den är ju snart över så men dom öser på oss en massa saker ändå :S hoppas vi slipper den dära "företag för en dag" som tydligen skulle hålla på tisdag och onsdag, inte fan har vi väll tid med sånt nu??? vet inte alls hur dom tänker, men men. vet inte vad jag ska hitta på ikväll.. har hunnit bränna en skiva till som ska lyssnas på påväg till yran, om det blir som vi tänkt de :p Och så otur som jag har så har ju självklart audin gått sönder.. nånting med turbon är fel i alla fall. SÅ JÄVLA TYPISKT ALLTSÅ! men what to do, what to do. nu får jag använde min underbara damcykel när jag ska nånstans.. :)


Melanie Fiona - Monday Morning

tycker att de är en riktigt skön låt :)

ciao.

KOMMENTARER:

  • B: säger:
    2010-05-24 | 17:44:41
    Bloggadress: http://thefighter.devote.se

    ja låten är riktigt najs :p

    ---

    synd på bilen alltså -.-

Kommentera inlägget här: