AtasteofWinter.

torsdag

Kategori: Allmänt

Idag fick jag bort svenska bok pratet, fan va skönt! nu är det ett prov kvar (v.9) och sen nationella veckan före påsklovet och sen är jag klar med svenskan :D wiiho! jag å Niila har vart på en massa affärer idag och kollat, riktigt kul ändå vi inte köpte nått, men lönen kommer ju imorgon ;) Också blev jag påmind att Amanda och jag hade fika idag så jag fick fara å köpa några sånna dära cocosbollar som är GRYMT goda, och det blev över några till mig ^^ Och idag har fysik faktiskt varit rolig, Bea, Johanna och jag satt och skrev labbrapporten och den blev gode nice, vi pimpade till den med en frisk färg, rosa! tror att den kommer uppskattas av Matts. alot!

Längtar som faaaan till imorgon!!!!!!!! :)


Ciao.

KOMMENTARER:

  • fr säger:
    2011-02-24 | 17:11:46

    heey vad händer imorn?, jag kommer hem i helgen . skulle va kul om vi kunde luncha eller åt mindstånde träffas :)

  • ida säger:
    2011-02-24 | 20:22:03
    Bloggadress: http://atasteofwinter.blogg.se/

    hello :) jag ska börja flytta imorgon, okej va roligt, ja men det tycker ja, det var länge sen sist! hör av dig!! :D

  • fr säger:
    2011-02-24 | 21:34:42

    flytta?`nått du glömt säga din kära vän? :)

  • ida säger:
    2011-02-24 | 22:01:41
    Bloggadress: http://atasteofwinter.blogg.se/

    yes till en lägenhet, Jag har inte hunnit, men då får du komma på besök :)vi har inte sagt till nån typ förrän igår då vi skrev på kontraktet :)

  • fr säger:
    2011-02-24 | 23:59:42

    naajs bajs!, vi kanske vill ta en paus från flyttandet och typ käka middag eller nått. vi lär ju höras i helgen :)

  • ida säger:
    2011-02-25 | 10:06:13
    Bloggadress: http://atasteofwinter.blogg.se/

    jo kanske det! ja de får vi köra :)

Kommentera inlägget här: