AtasteofWinter.

26 oktober

Kategori: Allmänt

Igår fick jag lyssna på bäbisens hjärta men h*n rörde sig så mycket så det gick inte så bra. Men det är ju positivt att h*n sprattlar och rör sig för då mår h*n bra. Målade naglarna så att de ska vara fina till ikväll och väntade på att mamma skulle komma hem men då dök Niila upp och vi for ut och åt. När mamma väl kom hem och hade ätit så tog vi en promenad med hundarna. Men det var så sjukt halkigt och Silba drog ganska mycket (inte så van att gå i koppel) så jag fick ont i ryggen för att jag spände mig hela tiden så mamma fick ta över. Efter det var jag helt slut men vi drog ut på samhället och handlade lite. Niila ringde och sa att han hade en överraskning men jag ville att han skulle berätta det när han kom hem, trodde att det var nått som skulle vara roligt för han bara.

När vi handlat så drog vi igång med bakningen. Har suttit och luktat på saffran på jobbet så jag blev så sugen på saffransbullar. Oftast är det mamma som gör det mesta men nu föreslog hon att jag skulle baka ut så jag ska lära mig nån gång och det var smart ^^ Kan säga att dom blev riktigt goda!

Till slut vid åtta så kom Niila hem och jag fick höra överraskningen och jag blev superglad! Niilas mamma har fixat ett hotellrum åt oss som vi får ha hundarna i. Fan va skönt alltså, då behöver vi inte lämna fem hundar i ett hus, fem hundar som inte är så vana att vara tillsammans. Och ifall jag blir trött är det nära att gå och lägga sig, men de tror jag inte kommer vara så stort problem. Nu är det bara att packa och göra sig klar!
Kommentera inlägget här: