AtasteofWinter.

tiden bara springer förbi

Kategori: Allmänt

Nu har bloggen varit lite död på senaste tiden.. Har börjat jobba så de finns inte så mycket tid. 
My trivs superbra på dagis så det känns bra för mig att vara tillbaka på jobbet. Och vilken energi jag fått! Hoppas den håller i sig länge. Klart man är lite trött efter en jobbdag men inte alls som tidigare när jag vart hemma. Man har nog gjort alldeles för lite om dagarna.. Idag så har jag, bror och far köpt skog så nu har jag gått och blivit företagare. Nu är det en massa nytt man ska lära sig men det blir kul åsså kanske man tjänar nå Cash.  
 
Axlar, rygg och nacke har börjat bli lite bättre nu när jag får hjälp, men det verkar ta lång tid att få till det. Tanken var att jag skulle få träningsövningar redan förra gången jag var dit men hon sade att det inte var någon idé så länge jag har ont. Så de lär ta sin tid. Men ska försöka komma igång ordentligt med crosstrainern. Ju mer man rör sig desto bättre måste det bli. Nä nu ska jag se säsongsavslutningen av Empire och sen sängen.  
Kommentera inlägget här: