AtasteofWinter.

inte riktigt som jag tänkte mig

Kategori: Allmänt

Mina lediga dagar blev inte fullt så lediga. Onsdag fick jag ett samtal och sedan ett sms om att en kollega blivit sjuk och vi är redan lite med folk så då tog jag på mig att jobba 12-16. Vi hann i alla fall fara till fjällbonäs och handla regel till mamma och lister till Mys rum. Också inhandlade vi min julklapp. Hihi ingen hemlighet där inte. Jag och Niila brukar ha svårt att hålla det hemligt och i år så önskade vi oss faktiskt samma sak. 
 
Idag så vart det också jobb men 7-12 istället. My har vart på dagis och jag och Fia hämtade hon när hon vaknat. Hon blev lite chockad när Fia kom in på dagis, det stämde inte riktigt. Sen ville hon inte följa med heller utan hon skulle fortsätta leka. 
 
Tänk om man kunde få jobba typ fem timmar varje dag men ändå ha samma lön, då skulle man hinna en massa under dagarna :) 
 
Nu på kvällen så har jag och mor vart på mimmis med hennes arbete och mamma hittade en topp och ett linne. Jag råkade köpa mig en jacka.. hade tänkt köpa den men eventuellt efter jul men då fick jag höra att det är dom sista dom får hem i år så då gick det inte att låta bli ^^
 
 
 
Kommentera inlägget här: