AtasteofWinter.

Ledig mitt i veckan

Kategori: Allmänt

Igår for jag på sjukan för det var sista dagen för vaccinering alltså fyfan det gör ont ^^ nu rekommenderas man att ta den om man är i slutet av graviditeten för tydligen kan man bli riktigt dålig om man skulle åka dit. En till fördel är att bäbisen har ett skydd när h*n kommer ut. 
 
Jag och My har vart ledig idag också är vi lediga imorgon. Har vart väldigt trött idag men har försökt roa My ändå. My fick måla lite julpynt som vi ska hänga upp. My måste vara i trots åldern, man blir ju nästan galen ibland.. men får försöka ha tålamod och tänka positivt! Får se vad vi ska hitta på imorgon. 
 
Efter nästa vecka så går jag på hel gravid penning och det känns så skönt! Börjar vara så slut i kroppen och det är jobbigt att stå för länge så det blir nog riktigt bra att få vara hemma sista tiden och ta de lugnt.  Kanske man har mer ork när bäbisen är här för det hade jag verkligen inte med My, då var jag helt slutkörd. Men de gick ju ändå. 
 
Har lagt My för en halvtimme sen så nu är det soffmys på agendan. Bonde söker fru och sen greys anatomy! 
Kommentera inlägget här: