AtasteofWinter.

Oj vad tiden springer

Kategori: Allmänt

Har hunnit vara på dop i Kiruna för Nils, Niila har bytt jobb över en dag och jobbar numer bort varannan vecka. Andra veckan han är borta nu och än så länge funkar det bra. Tror det kommer kännas jobbigare i februari när bäbisen har kommit men det ska vi nog få att funka. Jag har fått problem med fogarna och kämpar på för att klara av jobbet. Hoppas att jag får gravid penning så man kan vila kroppen innan födseln. Vi har ÄNTLIGEN tapetserat i Mys rum så till veckan när Niila är hemma ska han fixa lister och sånt så vi kan börja möblera och inreda. Helgen v.46 ska jag och mor till Ikea och köpa en ny säng till My. Ganska sjukt att vi har kunnat ha hon i spjälsängen ända tills nu, hon har inte alls provat att klättra ur den. Men de är ju på tiden med en ny säng. Man kanske hittar lite mer fina grejer när man väl är där!

KOMMENTARER:

  • Sandra säger:
    2016-11-11 | 10:50:45
    Bloggadress: http://firstsight.blogg.se

    Jag har då helt missat att ni ska ha bebis, grattis! :)

    Vi har fortfarande Elisé i spjälsängen också, hon har aldrig klättrat ur eller ens försökt. Vi ska nog ge henne växasängen i julklapp men jag gruvar mig ifall hon börjar springa upp :P Är skönt att veta att dom ligger där dom ligger :P

    Svar: Tack :) har iofs inte skrivit så mycket om det eller lagt ut nån bild på magen så de är inte så konstigt att du missat :) men nu börjar magen vara stor!
    Alltså det är verkligen skönt att hon inte tagit sig ur den. Man vet vart man har dom. Nu har My sovit en vecka i sin växa säng och hon kommer direkt till oss och väcker oss. Imorse hade hon dock bara krupit upp i vår säng och lagt sig på sin pappas plats då han hunnit fara på jobbet. Men jag tror de är för tråkigt att bara vaken själv så därför kommer hon till oss. :)
    Ida

Kommentera inlägget här: