AtasteofWinter.

Dålig dag

Kategori: vardag

Har vart på dåligt humör idag och allt har känts rätt deppigt men har försökt göra det bästa av dagen ändå. Efter att My åkt på dagis och jag hade gett Bo mat så gick jag upp och körde cross trainern. Efter det så tog vi en långpromenad och hade turen att Nadine ringde medans jag gick så de gick himla fort så var vi hemma igen. Inte bästa vädret då det snöade och haglade men det var ändå väldigt skönt att vara ute. 
 
My har haft några skrik il då hon vart arg för att hon inte fått som hon vill. Men för det mesta han hon vart på bra humör. Innan hon skulle sova fick hon bada och hon visade hur hon simmar. Sötis! 
 
Imorgon är hon ledig så då hoppas jag på fint väder så vi kan vara ute. Blir i alla fall en promenad oavsett väder.
 
Niila har börjat på ett nytt jobb där han jobbar borta varje vecka och det är bara andra veckan han är där och jag känner att det redan är väldigt jobbigt. Är väl också därför jag mått som jag gjort idag. Förstår inte hur man ska orka med det? Tänker bara på allt jag måste sköta själv här hemma och allt man missar om man jämför med ett jobb på hemmaplan. Bara att sitta tillsammans i soffan en vardagskväll saknar jag redan. Att endast prata 10-15 min per dag med varandra jämfört med säkert flera timmar när han körde lastbil är rätt så stor skillnad. Känns nästan som att det är lika bra att inte prata alls ^^ Huset känns onödigt stort också då vi ändå jämt är borta på helgerna när han är hemma. Nån som har tips på hur man får det att fungera? Hoppas i alla fall att det inte kommer kännas såhär hela tiden. 
 
 
Kommentera inlägget här: