AtasteofWinter.

Sleepy

Kategori: Allmänt

Idag har jag tagit igen en massa sömn. Passat på att sova en stund medans Bo sover. Synd bara att jag missade ett tv program som jag ville se haha men jäkligt skönt att sova.

Tror att smärtan börjar som vara borta, har en smärta när jag böjer mig och så men jag tror det kan vara förbandet som sliter på huden. Har tänkt ta bort det på fredag så då får jag se om det är boven. Mamma bytte förband på mig iförrgår och satte det lite annars och upptäckte igår att jag fått sår där det första förbandet har slitit. Känns läskigt att ta bort det helt men det ska väl ha läkt så pass att det funkar. Tejpen under såg fin ut och jag ska vara noga att tejpa när den börjar falla av. Ska tydligen ge finare ärr.

Längtar tills jag kan ut och promenera. Vet att jag skulle kunna göra det nu men efter denna blidan har de blivit så halkigt.. fogarna gör fortfarande ont så de är också en anledning. Men snart så! Vill ju få bort gravid fläsket ;)

Saknar min andre hälft som är ute och jobbar.. tur att det redan är onsdag för då är det inte länge kvar tills på fredag. Cant wait!
Kommentera inlägget här: