AtasteofWinter.

9 dagar kvar

Kategori: Allmänt

Sakta men säkert så börjar vi närma oss dagen. Idag så åkte Niila iväg på sin jobb vecka, i vanliga fall brukar han åka söndagar men idag vart det inte förrän vid halv åtta på kvällen så vi får väl se när han kommer hem.

Sista veckan nu som vi är en familj på tre personer, ska försöka ta vara på den tiden med My för de kommer inte bli likadant igen. Självklart längtar vi som bara den och för min del skulle jag kunna göra bort det vilken dag som helst. Är så less på stor magen (egentligen inte jättestor men för mig är den det), smärtan i höften , fogarna, ryggen och tröttheten. Det värsta är nog på natten när man sover och ska vända sig i sängen, känns som att man har en kniv eller yxa som hugger en mellan benen. Fyfan de kommer jag inte sakna. Ser framemot att få se vårt lilla hjärta, krama och mysa. Också ska de bli spännande att se My träffa sitt lilla syskon för första gången.

Nu får vi se om h*n vill stanna i magen tills dagen D eller om det blir jag och min mor som får åka in på förlossningen. Har haft lite förvärkar men för det mesta så är det lugnt i magen. Så håller tummarna! Försöker förbereda My på att jag kanske måste åka iväg i veckan om bäbisen vill komma ut och sa att då ska hon få vara med morfar. När jag la hon då frågade hon efter morfar ^^ tror de kommer gå super bra ifall jag måste iväg, hon trivs så himla bra med morfar så det känns skönt!

Idag var vi på skogsbacken och My fick säga hej då till kompisarna som var kvar och till fröknarna. Hon ville inte fara där ifrån och när vi lämnade hon på Ripan så blev hon ledsen. Inte alls kul, men som vi vet så går det över när vi farit.
Kommentera inlägget här: