AtasteofWinter.

Dop

Kategori: vardag

Blev ett lång inlägg igår men så är det när man inte skrivit på ett tag. 
 
I helgen nalkas det dop för Bo. Idag var jag och köpte det sista som behövdes för att bjuda på mat och fika. Vi har dopet i kyrkan i Bergnäs och för vissa blir det långt att åka så därför väljer vi att även bjuda på mat. Ikväll ska det inhandlas för tårtorna och på fredag köper vi maten så den är fräsch på lördag. Har handlat en del assietter och plastglas tidigare som jag lämnat i bergnäs redan så nu vet jag inte om jag har köpt nog många. Men de är ju många som passerar dopet innan lördag om det krisar.  
 
Idag har jag solat, tvättat, dammsugat och skurat. Två promenader varav en gick vi ned till arvidsjaur sjön. Tänkte se om Nasti var sugen på att bada, förra sommaren när hon var valp så var hon inte jätte intresserad av att vara i vattnet men nu när jag kasta bollen var det då inga problem. Kul! 
 
 
Kommentera inlägget här: