AtasteofWinter.

Stackars liten

Kategori: vardag

Idag innan lunch när vi gick på en promenad för att söva Bo så tog My cykeln. Efter jag hjälpt henne upp för trottoaren och tog steget tillbaka till vagnen så rullade My baklänges och cykeln tippade när den nådde trottoar kanten och My flög av. Hon blev ledsen och skrek lite och höll sig om armen. Jag tog ut den ur jackan och tittade men då sa hon att det var bra. Hon hoppade upp på cykeln igen och vi fortsatte. Efter en stund ville hon hem så då vände vi. Väl hemma så satte hon sig i soffan och sa att det gjorde ont i armen. Jag tittade och kände, armen var svullen och hård så då ringde jag på akuten. Vi fick komma upp och ta bilder för att se att det inte var ett brott. Och det var det inte som tur var! Det är inre blödning som gör att det gör ont och är svullet.
 
Tycker så synd om henne då hon inte klarar av att röra armen, det enda hon har gjort idag är att sitta i soffan. Eftersom hon var så duktig på sjukan så tog vi varsin glass.
Jag fick ge hon lite Alvedon innan hon skulle sova så jag hoppas att hon får sova gott inatt. Jag skulle verkligen vilja ta hennes smärta så att hon slipper. Det gör verkligen ont i mammahjärtat. Ber till gud att det känns bättre för hon imorgon! Och har hon inte börjat använda armen i början av nästa vecka så ska vi åka på sjukan igen. 
 
Kommentera inlägget här: