AtasteofWinter.

Dagis

Kategori: vardag

Har haft sån tur att efter förlossningen fått stöd och hjälp så i veckan blev de första gången att lämna My på dagis själv. Egentligen skulle det vara för två veckor sen men då blev vi ju magsjuka. Det är enkelt när Niila är hemma då jag kan stanna hemma med Bo.
Men det har faktiskt gått riktigt bra än så länge! Bo har vart på bra humör eller sovit och det har passat in med mat tiderna. Idag kom dock My in till mig före vi skulle stiga upp men då hann vi mysa lite i sängen. My tycker det är kul att fara på dagis och när det inte är så långa dagar så är hon pigg när hon kommer hem. 
 
Igårkväll somnade jag i soffan vid nio och Bo sov också som en stock.. vaknade av mig själv halv tolv och Bo skulle väl egentligen äta vid elva. Niila hade ringt vid tio men tydligen har jag sovit så hårt att jag inte hört det. 
 
Myser en stund i soffan. 
 
 
Kommentera inlägget här: