AtasteofWinter.

Ligga på mage

Kategori: vardag

Varför får jag alltid barn som inte gillar att ligga på mage? Försöker se till att han ligger flera korta stunder under dagen. Hursomhelst så är han väldigt stark i nacken fastän han inte legat så mycket på mage. Här får ni en bild. Så duktig ♡ 
 
 
I veckan har My vart hos sin farmor och idag kommer hon hem igen. Saknar henne massor ♡ Har passat på att gå långpromenader varje dag, brukar annars bara bli när hon är på dagis som jag kan gå långpromenader. När hon är hemma brukar vi gå en kort för att hon tycker att det är kul också får vi rasta hundarna. Igår gick jag en mil fast uppdelat på två promenader. 6 km på förmiddagen och 4 på kvällen med mor. Älskar verkligen att vara ute och gå, därför är det ganska jobbigt att Niila jobbar borta på veckorna, kan inte gå när som helst. Är lite svårt att hinna med på helgen men har blivit bättre på att prioritera det. 
 
Idag har jag försökt städa lite grann så det är fint när Niila kommer hem imorgon. Behövs verkligen när man har en löptik och 2 hundar som lossar hår. Har hunnit få in all tvätt i garderoberna. Unnar mig en lugn stund i soffan innan Bo ska vakna. 
 
Kommentera inlägget här: