AtasteofWinter.

Shopping, Vuotner och vinkväll

Kategori: vardag

I fredags åkte jag, mamma, My och Bo till Skellefteå för att lämna bilen på lite fix. Det tog en timma så vi promenerade till Coop och åt lunch på deras restaurang. När bilen var klar så åkte vi till stan och gick på HM. Blev besviken på deras utbud på pojk kläder. Bo ska strax ha storlek 62 och det fanns nästan ingenting och vi som knappt har några kläder.. Blev i alla fall två bodys, två byxor, 2 pyjamas och 3 st sommar pyjamas. Får ta och beställa på nätet istället. Vi hittade även kläder till My, det fanns mycket fint så hade lätt kunna köpa mer men hon har ganska mycket redan. Hon fick 2 superfina klänningar som hon kan ha i sommar och lite andra kläder. 
Vi åkte till solbacken och jag köpte äntligen nya skor, inte helt nöjd då jag måste använda skohorn för att få på mig dom ^^ men mycket bättre än mina trasiga. 
Tog en paus på ett fik för att ge Bo mat, det gick hur dåligt som helst då jag missat att sätta ihop ventilen ordentligt. Hälften rann ut på hans bröst så det var bara att göra en ny laddning. Sen var han mätt och belåten. Gick på lite fler affärer och sen blev vi stressade då vi ville hinna hem innan Bo skulle äta igen. Väl hemma så fick vi äntligen mysa med Niila igen. ♡ 
 
Lördag åkte vi till Vuotner. Dåligt väder så jag, mamma och barnen var mest inne. På eftermiddagen skjutsade mamma mig till Emma som bjöd på middag. Umgicks och drack lite vin. Niila hämtade mig och vi åkte till Vuotner och såg slutet på eurovision. Alltså jag har inte sett bidragen men vinnarlåten var helt VÄRDELÖS!  
 
Söndag städade vi och var ute i det fina vädret. Och på kvällen så åkte Niila på jobb igen, lika tråkigt varje gång. 
 
I måndags var vi på sjukan, Bo har haft sån hosta. Vi skulle avakta tills på fredag. Jag fick ta ett sköldkörtel prov, har många symptom som stämmer in så vill mest utesluta att det inte är det som spökar. 
 
 
Kommentera inlägget här: