AtasteofWinter.

mobil lös

Kategori: vardag

 
Igår så skickade jag iväg telefonen då skärmen har spruckit. känner mig inte hel just nu men på ett sätt ändå skönt att slippa kolla sociala medier och telefonen hela tiden. Lär vara avänjd när jag får tillbaka den. Hoppas i alla fall att det går fort då jag saknar kameran väldigt mycket!! Kanske får köra med systemkameran i påsk.
 
Har börjat om att jobba, tredje veckan nu och det känns knappt som man vart borta. Skönt i alla fall och längtar till slutet av nästa månad då man får första lönen. Det bästa! Jobbar imorgon och på torsdag och sen blir det ledigt till måndag efter påsk. Blir super skönt! Har inte vart såhär trött på länge sedan jag började om att jobba. dessutom vissa nätter då jag haft svårt att sova. Blir perfekt att vara i stuga, mysa och vara ute! bara hoppas på vädret.
 
Får se om Niila får vara med oss, hoppas ändå inte! Hoppas hellre att han landar jobbet och får åka iväg på jobbvecka. Då får vi samma ledighelg. Håller på att bli helt galen och vill bara veta vad som händer och få känna tryggheten med att båda har jobb. Please God!!
 
 
Kommentera inlägget här: